پایگاه خبری تحلیلی
فراخوان تجدید مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی )یکپارچه( یک مرحلهای
واگذاری قراردادهایامور خدماتی دانشگاه قم
دانشگاه قم در نظر دارد مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی )یکپارچه( واگذاری قراردادهای ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، مجدداً برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه فوق الذکر به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور را انجام داده و نسبت به دریافت گواهی امضای الکترونیکی، جهت شرکت در مناقصه اقدام نمایند.
ردیف قرارداد شماره فراخوان تضمین شرکت در مناقصه
1 امور خدمات عمومی و پشتیبانی ۲۰۰۳۰۶۰۰۳۱۰۰۰۰11 19 میلیارد ریال
2 امور تعمیر، نگهداری و راهبری تأسیسات الکتریکی و مکانیکی ۲۰۰۳۰۶۰۰۳۱۰۰۰۰12 5 میلیارد ریال
تضمین شرکت در هر یک از مناقصات فوق به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده دانشگاه یا ضمانتنامه بانکی یا چک تضمین شده بانکی در وجه دانشگاه قم میباشد. برنامه زمانی برگزاری هر یک از مناقصات فوق نیز به شرح جدول ذیل بوده و مناقصهگران میبایست مطابق با آن، نسبت به دریافت اسناد مناقصه، ارائه تضمین و پیشنـهاد اقدام نمایند.
ردیف شرح تاریخ ساعت
1 انتشار اسناد مناقصه در صفحه اعلان عمومی سامانه ستاد چهارشنبه مورخ 21/06/1403 08:00
2 مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه ستاد چهارشنبه مورخ 28/06/1403 08:00
3 مهلت زمانی ارسال پاکت الف به اداره حراست دانشگاه قم یکشنبه مورخ 08/07/1403 08:00
4 مهلت زمانی ارسال پیشنهاد از طریق سامانه ستاد یکشنبه مورخ 08/07/1403 08:00
5 بازگشایی پاکتها دوشنبه مورخ 09/07/1403 08:00
دانشگاه قم مجاز میباشد در چارچوب ضوابط مقرر در آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه و با عنایت به صرفه و صلاح خود هر یک از پیشنهادها را قبول یا رد نماید و صرف شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد، حقی برای شرکتهای مناقصهگر ایجاد نکرده و سبب ایجاد تکلیف برای دانشگاه قم و سلب اختیار از آن نخواهد شد.
طبق آئیننامه مالی و معاملاتی دانشگاه قم، هزینه آگهی از برنده مناقصه دریافت خواهد شد، لذا برنده هر یک از مناقصات فوق مکلف به پرداخت یک دوم هزینه آگهی میباشد.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصهگزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه، بازدید از مکان مورد مناقصه و ارائه تضمین شرکت در مناقصه به شرح ذیل میباشد:
نشانی: قم، بلوار الغدیر، دانشگاه قم، سازمان مرکزی، معاونت اداری و مالی، دبیر کمیسیون معاملات، شماره تماس: 32103251-025
نشانی: قم، بلوار الغدیر، دانشگاه قم، سازمان مرکزی، حوزه ریاست، کارشناس اداره حراست، شماره تماس: 32103132-025
شماره تماس مرکز پاسخگویی سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: 1456
معاونت اداری و مالی دانشگاه قم
اخبار مرتبط