پایگاه خبری تحلیلی
به گزارش پایگاه خبری قم نما، مهدی نظرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی شرکت آب و فاضلاب پاسخگویی به مشترکان در موارد مختلف است؛ ازاینرو در ۱۰ ماه نخست سال جاری تماس با شرکت آب و فاضلاب (شمارهتلفن ۱۲۲) بالغ بر ۳۰۵ هزار تماس بوده است.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم تصریح کرد: ۳۰ درصد از تماسها فوریتی و ۷۰ درصد از تماسها غیر فوریتی بوده است.وی خاطرنشان کرد: ۶۴ درصد در حوزه امور مشترکین که در این بخش بیشترین تماسها در حوزه پاسخگویی، مشاوره و ارائه خدمات صورتحساب آببها بوده است.نظرزاده بیان داشت: ۲۹ درصد در حوزه بهرهبرداری آب و فاضلاب بوده است که بیشترین تماسها در حوزه پاسخگویی، مشاوره و ارائه خدمات در حوادث آب و قطع آب بوده است.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم یادآور شد: از ابتدای سال تا پایان دیماه به بیش از ۲۵ هزار حادثه آب در سطح استان رسیدگی شده است.وی عنوان داشت: بزرگترین حوادث در خطوط انتقال ۱۰۰۰، ۸۰۰ و ۶۰۰ میلیمتر بوده است که در کمتر از یک هفته و بدون ایجاد اختلال در آبرسانی در استان رفع گردیده است.نظرزاده اضافه کرد: در ۱۰ ماه نخست سال جاری بیش از دو هزار حادثه در انشعابات، خطوط انتقال، اصلی و فرعی و شبکه فاضلاب رخداده است.
مهر قم/
اخبار مرتبط