امروز: 1403/12/4 February, 16:24:53 | بعد از ظهر

قـم نـما

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش قم نما

شرح موضوع : آتش نشانی

شرح موضوع  : آتش نشانی

شناسه آگهی 1773463

آگهي مناقصات عمومي دو مرحله‌اي

 شهرداري قم در نظر دارد مناقصات عمومي دو مرحله‌اي پروژه‌ها‌ با مشخصات و شرايط کلي  زير را که از منابع داخلي شهرداري قم تأمين اعتبار مي‌گردد را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد.

شماره فراخوان

در سامانه ستاد

عنوان پروژهبرآورداوليه(ريال)

مبناي برآورد فهرست

‌بهاپايه سال 1403

حداقل رتبه مناقصه‌گر

مدت

اجرا

مبلغ ضمانتامه(ريال)

هزينه خريد

اسناد(ريال)

2003050235000037تکمیل کمپینگ محوطه آتش نشانی باغ سازگاری و مسیر تندرستی بوستان علوی منطقه 4159,570,286,815ابنیه رتبه5 ابنیه7 ماه7،980،000،00016،000،000
2003050235000038احداث و بهسازی زمین های ورزشی روباز سطح مناطق-سال 140384,920,605,250ابنیهرتبه5 ابنیه9 ماه4،250،000،0008،500،000
2003050235000039عملیات اجرایی شهرداری مرکز شامل کفسازی و محوطه سازی پارکینگ و اجرای فنس محوطه64,256,805,675ابنیه و راه، راه آهن و باند فرودگاهرتبه5 ابنیه و رتبه 5 راه و ترابری4 ماه3،220،000،0006،500،000

شرايط:

  • کليه مراحل برگزاري مناقصات از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و بازگشايي پاکتها از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونيک دولت (ستاد) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران مراحل ثبت نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
  • مناقصه گران محترم می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir  نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند و می بایست هزینه خرید اسناد را به شماره حساب بانک شهر 100600460058 به نام شهرداری قم واریز و مستندات واریزی را به شهرداری قم ارایه نمایند. (هزینه خرید اسناد غیر قابل استرداد است).

نوع ضمانتنامه شرکت در مناقصه پروژه هاي فوق یک يا ترکيبي از ضمانتنامه هاي ذيل قابل ارائه می‌باشد:

1-ضمانتنامه بانکي دروجه کارفرما (با حداقل سه ماه اعتبار)

2- ارائه اصل فیش واریز وجه نقد به شماره حساب  100300430054 بانک شهر به نام شهرداري قم

3-ضمانت نامه های مذکوردر بندهای(الف-ب-پ-ج-چ-خ-ح)ماده4آئین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره 123402/ت50659 هـ مورخ 22/9/1394

4-مطالبات بلوکه شده پیمانکار از شهرداری قم

  • ارائه گواهينامه صلاحيت پيمانکاري از سازمان  برنامه و بودجه کشور الزامي مي‌باشد.
  • برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده  آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
  • شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
  • سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه موجود می‌باشد.
  • تاريخ انتشار مناقصه در سامانه:تاريخ 31/05/1403 مي‌باشد.
  • زمان و مهلت دريافت اسناد از سايت: از ساعت 8:00 صبح مورخ 31/05/1403تا ساعت 14:00 مورخ 06/06/1403
  • مهلت زماني ارائه پيشنهاد: از مورخ 31/05/1403تا ساعت14:00مورخ 21/06/1403
  • زمان بازگشائي پاکتها: مورخ 25/06/1403ساعت 08:00 صبح
  • مبلغ پیشنهادی می‌بایست از حیث مبلغ مشخص، معین، بدون ابهام، بدون خط خوردگي و بدون قيد و شرط باشد.
  • طبق شرایط خصوصی پیوست اسناد،  به پروژه‌های فوق پيش پرداخت تعلق نمي‌گيرد.
  • طبق شرایط خصوصی پیوست اسناد، به قرارداد پروژه‌های فوق تعديل تعلق مي‌گيرد.
  • هزینه درج آگهی ها بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد.
  • مناقصه‌گران مي‌بايست يک نسخه الکترونيکي از اسناد مناقصه را از سامانه ستاد دريافت و پس از مهر و امضاي ديجيتال، کليه صفحات آن با قید قبولی و بدون قید و شرط در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت بارگذاري نمايند. عدم انجام اين مهم از جانب هر يک از مناقصه‌گران باعث حذف آنان از فرايند مناقصه مي‌گردد.
  • اصل ضمانتنامه شرکت در مناقصهتا پايان وقت اداري(ساعت14:00) مورخ 21/06/1403به آدرس  قم- بلوار امام موسی صدر- ساختمان  شهرداری مرکز- بلوک A -طبقه ششم -اداره حراست و امور محرمانه تحويل گردد.
  • جهت کسب اطلاعات بيشتر در مورد مناقصات مي‌توانيد به آدرس: قم- بلوار امام موسی صدر- ساختمان شهرداری مرکز- بلوک B - طبقه دوم-معاونت فني و عمراني شهرداری قم- اداره برنامه ريزي و هماهنگي اعتبارات عمراني مراجعه نموده و يا با شماره 36104585-025تماس حاصل فرمائيد.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم

اخبار مرتبط

نظرات ارسالی
تایید شده : 0 در انتظار تایید : 0