پایگاه خبری تحلیلی
فراخوان تجدید مناقصه عمومی بصورت یک مرحله ای شماره 1/1403/ق.م
اداره کل پست استان قم در نظر دارد از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای امور مربوط به توزیع مرسولات بسته و امانت وارده شهر قم بصورت دانه شمار خودروئی را مطابق با شرایط و مفاد مندرج در اسناد مناقصه به مدت یکسال به پیمانکار واجد صلاحیت (موضوع اصلی فعالیت آن با موضوع مناقصه مطابقت داشته و دارای گواهینامه صلاحیت از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد) واگذار نماید. كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت اسناد مناقصه تا ارائه پيشنهاد مناقصه گران و بازگشايي پاكت ها از طريق درگاه سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاي الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. لازم به ذکر است شماره فراخوان مذکور در سامانه ستاد 2003001124000007 می باشد.
1-تاریخ انتشار مناقصه در سامانه: ساعت 8 روز دوشنبه مورخ 07/08/1403 می باشد.
2-مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سامانه: از تاریخ انتشار لغایت ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 09/08/1403
3-مهلت زمانی ارسال پیشنهاد: ساعت 19 روز شنبه مورخ 19/08/1403
4- تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:
5- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار 4.200.000.000 ریال( به حروف: چهار میلیارد و دویست میلیون ریال) است که به یکی از دو روش ذیل می باشد:
1/5- ارائه ضمانتنامه بانکی از یکی از بانکها یا موسسات مالی تحت نظارت بانک مرکزی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید.
2/5- فیش واریزی بابت تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار به حساب شبای شماره 320100004101047771208007 IR بانک مرکزی بابت شرکت در مناقصه.
6- زمان و مکان افتتاح پاکت ها : ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 20/08/1403 در محل اداره کل پست استان قم.
* حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه افتتاح پاکتها بلامانع است.
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه:
نشانی: قم- بلوار 15 خرداد- بلوار محتشم کاشانی- اداره کل پست استان قم- واحد حقوقی تلفن: 37786441-025
تلفن مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه ستاد جهت دریافت اطلاعات: 1456
اخبار مرتبط