امروز: 1403/6/29 September, 4:55:45 | صبح

قـم نـما

پایگاه خبری تحلیلی

  • کد خبر : 219
  • انتشار : 1403/5/8 21:21:59
  • دسته خبری : اجتماعی
به گزارش قم نما

آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس

آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون مهریه در مجلس، گفت: این طرح در مجلس یازدهم به دلیل تراکم طرح ها و لوایح تعیین تکلیف نشد و در حال حاضر توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه 15 نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت‌های کمیسیون قرار خواهد گرفت.

موسی غضنفرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح موادی از قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و برخی از احکام راجع به مهریه در قانون، گفت: این طرح در ابتدای دوره مجلس یازدهم اعلام وصول و در کمیسیون قضایی و حقوقی بررسی و گزارش آن ابتدای سال 1401 به صحن علنی ارسال شد و در دستور کار صحن علنی قرار گرفت اما به دلیل تراکم طرح ها و لوایح تعیین تکلیف نشد.

وی افزود: در حال حاضر هم این طرح توسط برخی نمایندگان در سامانه ثبت شده و چنانچه 15 نماینده آن را امضا کنند و به کمیسیون قضایی برای بررسی ارجاع شود جزو اولویت های کمیسیون قرار خواهد گرفت.  

نماینده مردم بم، ریگان و فهرج در مجلس دوازدهم ادامه داد: در این طرح ممنوعیت بازداشت بدهکاران مهریه و حبس زدایی مورد توجه قرار گرفته است./

پایان پیام

اخبار مرتبط

نظرات ارسالی
تایید شده : 0 در انتظار تایید : 0