برقراری بیش از ۱۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از برقراری بیش از ۱۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد. به گزارش قم نما به نقل از شهرنیوز، ابراهیم خسروی با بیان اینکه در ۹ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۱۶ هزار و ۳۶ پیام در سامانه ۱۳۷ ارتباطات مردمی شهرداری قم […]

سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از برقراری بیش از ۱۱۶ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش قم نما به نقل از شهرنیوز، ابراهیم خسروی با بیان اینکه در ۹ ماهه اول امسال بالغ بر ۱۱۶ هزار و ۳۶ پیام در سامانه ۱۳۷ ارتباطات مردمی شهرداری قم ثبت شده است، اظهار کرد: نیروها و اپراتورهای سامانه پس از ثبت پیام‌ها سریعا پیگیری برای درخواست‌های مردمی را انجام می‌دهند.
وی بیشترین پیام‌ها و تماس‌های برقرار شده را در خصوص اطلاع رسانی در مورد پیام‌های پیگیری شده با ۵ هزار و ۷۱۷ تماس عنوان کرد و افزود: پس از این موضوع جمع‌آوری خاک و نخاله غیرمجاز با ۲ هزار و ۸۳۸ تماس، آدرس‌دهی ۲ هزار و ۷۱۲ تماس و استقرار باکس خاک و نخاله با ۲ هزار و ۶۶۵ تماس بیشترین موضوعات را به خود اختصاص می‌دهند.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه طی سال‌های اخیر اقبال و توجه شهروندان برای پیگیری امور شهری با استفاده از این سامانه رشد چشم‌گیری یافته است، افزود: در حال حاضر ۲۰ نفر در این سامانه فعالیت می‌کنند و همزمان ۸ خط ورودی پاسخگوی شهروندان هستند.
وی با اشاره به زمان پیگیری درخواست‌های مردمی تصریح کرد: بستگی به موضوع پیام‌ها سیکل پیگیری طول می‌کشد به عنوان مثال در مورد نظافت شهری کمتر از ۲۴ ساعت باید پیگیری صورت بگیرد و مسائلی چون آسفالت معابر زمان‌بر است و مناطق زمان را اعلام کرده و به شهروند زمان اعلام می‌شود و در آن زمان مجدد پیگیری می‌شود.
خسروی گفت: یکسری مسائل نیز پیگیری و اقدام فوری باید انجام شود که از آن جمله ترکیدگی لوله، خطر برق گرفتگی و… است.
وی با اشاره به راه‌های ارتباطی با این سامانه تصریح کرد: راه‌های ارتباطی سامانه ارتباطات مردمی شهرداری شامل سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۱۳۷، درگاه Qom.ir و نرم افزار چشم شهروند و تلفن ۱۳۷ است.