نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
مدیر اجرایی قرارگاه اربعین از حمایت های همه جانبه شهرداری قم از قرارگاه مردمی اربعین در راستای تکریم زائرین اربعین حسینی خبر داد
به گزارش قم نما به نقل از شهر نیوز، مهدی قربانی کرم به بیان گزارشی از خدمات ارائه شده در قرارگاه مردمی اربعین واقع در مصلی قم پرداخت و اظهار داشت: تا امروز با پذیرش بیش از ۶۰ هزار نفر در قرارگاه مردمی اربعین با بیش از ۳۷.۶درصد افزایش زائر و مسافر نسبت به سال گذشته روبهرو هستیم.
وی با ابراز خرسندی از حضور زائران در قم و پذیرایی از آنها افزود: قرارگاه با ظرفیت پذیرش روزانه ۹ هزار نفر و ارائه پذیرایی میان وعده و همچنین غذای گرم به صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائران است.
مدیر اجرایی قرارگاه اربعین ادامه داد: خدمات ارائه شده در غرفههای فعال قرارگاه عبارت است از غرفه فرهنگی، نمازخانه،رختشویخانه، پیرایش، واکس و درمانگاه که کلیه خدمات ویزیت، تزریقات و دارو بهصورت صلواتی است.
وی با تأکید بر اهمیت حمایتهای همه جانبه شهرداری قم در ارائه خدمات به زائران تصریح کرد: شهرداری قم خاصه منطقه ۷ با تمام امکانات و تجهیزات بهصورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران و زائران بوده و کلیه فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در سطح شهر و در بین زائران را بر عهده دارد.
قربانی کرم ساماندهی و تهیه ظروف یکبار مصرف را از دیگر خدمات سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم اعلام کرد و گفت: حضور ۲۴ ساعته نیروهای خدماتی و نظافت از جمله کارهایی است که شهرداری منطقه۷ و سازمان مدیریت پسماند برعهده گرفته و در حال انجام است.
وی از ۲۶۰ متر لولهگذاری برای فاضلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۶۰ متر لولهگذاری فاضلاب توسط شهرداری منطقه ۷ انجام شده و امسال مشکلی گزارش نشده و سازمان زیباسازی شهرداری قم نیز فضاسازی و محوطهسازی قرارگاه مردمی اربعین را انجام داده است.
مدیر اجرایی قرارگاه اربعین در ادامه بیان کرد: پارکینگ واقع در بلوار زائر از سوی شهرداری قم در اختیار زائران قرار گرفته و مسافران میتوانند بهصورت ۲۴ ساعته از این پارکینگ به صورت رایگان استفاده کنند.
وی افزود:اجرای برنامه های فرهنگی،مشاوره،ویژه برنامه های کودک و نوجوان و اهدای هدایای فرهنگی از جمله برنامه هایی است که از سوی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم انجام می شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
Δ