رضایتمندی مردم پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم رضایتمندی مردم از خدمات را پشتوانه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد. به گزارش پایگاه خبری قم نما به نقل از خبرگزاری فارس، علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم رضایتمندی مردم از خدمات را پشتوانه دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری قم نما به نقل از خبرگزاری فارس، علی جان صادق پور در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ آبفای قم، پاسخگویی به مردم و مشتری مداری را در دستگاه‌های خدماتی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: مرکز ۱۲۲ به عنوان پیشانی و دکور شرکت آب و فاضلاب در این زمینه نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی رضایتمندی مردم از خدمات را سرمایه اجتماعی و پشتوانه اصلی دستگاه‌های دولتی دانست و یادآور شد: اگر خدماتی که ارائه می‌دهیم منجر به افزایش رضایتمندی مردم نشود تمام تلاش‌ها را هدر خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه باید با رفع نواقص، تمام ارتباطات شرکت آب و فاضلاب با مردم از طریق مرکز ۱۲۲ باشد، اظهار کرد: این مرکز تنها راه ارتباطی با مردم است که می‌توانیم به وسیله آن ضمن ایجاد رضایتمندی در جامعه، فعالیت‌های انجام شده را ارزیابی کنیم.

وی از کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ خواست در ارتباطات خود به نحو شایسته‌ای با مردم برخورد کنند تا احساس رضایت از خدمات در شهروندان به وجود آید.

صادق پور خاطرنشان کرد: اگر ما بتوانیم با شروع پروژه‌ها و تا پایان و ارائه خدمت، مردم را همراه خود کنیم، خدمات ما تأثیرات دوچندانی برجای خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: اگر تلاش برای خدمت‌رسانی با نیازسنجی، اطلاع‌رسانی و در نهایت مشارکت مردم همراه باشد، نتایج آن بسیار چشمگیر خواهد بود.

در پایان این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با اهدا لوح و هدیه از تلاش‌های کارکنان مرکز ۱۲۲ در پاسخگویی به مردم قدردانی کرد.